Nejnovější představení pro divadelní prostor “Monstera Deliciosa” je hořkosladké ponoření se do nitra, ve kterém tři muži vítají do svých životů křehkost, vystupují na nebesa a usilují si o život. Tři klauni v ideálním prostoru, ve kterém nemohou žít.
Nejnovější představení pro divadelní prostor “Monstera Deliciosa” je hořkosladké ponoření se do nitra, ve kterém tři muži vítají do svých životů křehkost, vystupují na nebesa a usilují si o život. Tři klauni v ideálním prostoru, ve kterém nemohou žít.
Nejnovější představení pro divadelní prostor “Monstera Deliciosa” je hořkosladké ponoření se do nitra, ve kterém tři muži vítají do svých životů křehkost, vystupují na nebesa a usilují si o život. Tři klauni v ideálním prostoru, ve kterém nemohou žít.
“Monstera Deliciosa” je hořkosladké ponoření se do nitra, ve kterém tři muži vítají do svých životů křehkost, vystupují na nebesa a usilují si o život. Tři klauni v ideálním prostoru, ve kterém nemohou žít.
Inscenace vs. Instalace
Lidská mysl nedokáže dostatečně absorbovat veškerou realitu, kterou vstřebává oko. Myslíme si, že zachycujeme a následně interpretujeme vše, co vidíme nebo slyšíme, ale jak si můžeme být jisti, že nejsme obelháváni sami sebou?
Taneční představení o ženě mezi kovboji v prázdné stepi divokého západu. Inspirací pro toto představení byla stepní krajina rozprostírající se kolem motelu v Utahu. Pusto, pumpa, občas kovboj, kůň či kráva.
Fekete Seretlek se nechává inspirovat, využívá a míchá, zpracovává a proměňuje tradiční lidové motivy a písně z celého světa a přetváří je v nové originální tvary a kompozice.
Nejvíce mě definuje prostor, kde jsem ještě nebyl. Čím víc se skrývám, tím víc se odhaluji. Pohybově hudební dílo pro jednoho performera a ozvučenou scénu.
Obrazy umožňující žít to, po čem toužíme i z čeho povědomě máme strach. Vítejte na výtvarné vernisáži i taneční inscenaci komponované v jediném večeru.
Nejvíce mě definuje prostor, kde jsem ještě nebyl. Čím víc se skrývám, tím víc se odhaluji. Pohybově hudební dílo pro jednoho performera a ozvučenou scénu.
Lidské oči se stávají anachronickými. Přesně takové oči se připojily k technikám dohledu a nadvlády. V současnosti jsou ,,provozní obrazy“ v drtivé většině neviditelné, i když jsou všudy přítomné a prořezávají skrz na skrz fyzickou realitu. Obrazy mohou zabíjet, ale co je na nich nového a děsivého dnes – že drží prst na spoušti.
Obrazy umožňující žít to, po čem toužíme i z čeho povědomě máme strach. Vítejte na výtvarné vernisáži i taneční inscenaci komponované v jediném večeru.
Double bill čili dvě představení v jednom večeru.
Dvě křehké dívky, basa piv a Havlova Audience beze slov společně s Robertem Jančem v jeho premiérovém stand up představení.
Vánoční speciál bizárního lingvistického díla, které nejenže hraničí s hereckým masochismem ale navíc v něm každé slovo začíná na P.
Překvapivě provedené!
Výtěžek z představení představení poputuje na Hnutimacou.cz